Klantreis

Stappenplan voor procesverbetering

Een werkproces optimaliseren kost tijd

Wij van BMN Connect geloven in de kracht van transparantie en samenwerking. Op basis van verworven inzichten hebben we de optimale klantreis samengesteld. Aandacht voor de stappen in deze reis leidt veelal tot een verhoogd werkplezier, tijds- en kostenbesparing. Idealiter doorlopen wij samen met onze klanten  de volgende 6 fases:

  1. Kennismaking en in kaart brengen van de wensen die er zijn voor het optimaliseren van de efficiëntie en effectiviteit
  2. Inzichtelijk maken van het werkproces en de verbetermogelijkheden vaststellen en presenteren
  3. Naar aanleiding van het verbetervoorstel worden de verschillende diensten gefaseerd toegepast
  4. Het uitrollen en uitvoeren van de diensten en materiaallevering vindt plaats
  5. Regelmatig wordt de voortgang van de werkprocesoptimalisatie geëvalueerd
  6. Wij blijven te allen tijde bereikbaar voor vragen en advies

Meer weten of meepraten over de reis die onze klanten doorlopen?

Neem voor meer informatie, vragen over onze diensten of het inplannen van een afspraak vrijblijvend contact met ons op.