Klantreis

Een werkproces optimaliseren gaat natuurlijk niet van de één op andere dag.

Vanuit BMN Connect geloven wij in de kracht van transparantie en samenwerking. Hieruit is de volgende klantreis tot stand gekomen. Deze klantreis leidt tot een verhoogd werkplezier, tijds- en kostenbesparing. Samen met BMN Connect doorloopt de klant de volgende 6 stappen:

  1. Kennismaking en in kaart brengen van de wensen die er zijn omtrent het optimaliseren van de efficiëntie en effectiviteit
  2. Inzichtelijk maken van het werkproces en de verbetermogelijkheden vaststellen en presenteren
  3. Naar aanleiding van het verbetervoorstel worden de verschillende diensten gefaseerd toegepast
  4. Het uitrollen en uitvoeren van de diensten en materiaallevering vindt plaats
  5. Regelmatig wordt de voortgang van de werkprocesoptimalisatie geëvalueerd
  6. BMN Connect blijft te allen tijde bereikbaar voor vragen en advies

Meer weten of mee meepraten over de reis die onze klanten doorlopen?

Neem voor meer informatie, vragen over onze diensten of het inplannen van een afspraak vrijblijvend contact op met BMN Connect.