Meer tijd voor vakmanschap
BMN Connect helpt woningcorporaties hun onroerend goed zeer efficiënt te beheren. Dankzij een scala aan slimme oplossingen kosten renovaties en onderhoud corporaties minder geld én energie. Elke aanpak is maatwerk. Innovatieve verbinding tussen corporatie, bouwpartners en (bouwmaterialen)leveranciers is de basis. Duurzaam succes het resultaat.
Totale ontzorging en efficiëntie mét behoud van persoonlijk contact
Kun je als woningcorporatie in zes maanden tijd 120 huishoudens verblijden met een nieuwe keuken, terwijl je zelf van een afstandje zorgeloos toekijkt? Natuurlijk! En nog zeer kostenefficiënt ook. Voor woningcorporatie De Huismeesters uit Groningen inventariseerde Bouwbedrijf Tadema per adres alle persoonlijke wensen met de BMN Connect app. Vervolgens leverde BMN | Groningen wekelijks de ingeplande keukens en verzorgde het bouwbedrijf de plaatsing.
Meneer De Wit, huurder van De Huismeesters, deelt zijn ervaring: “De adviseur kwam gewoon bij ons thuis. Hij had allerlei stalen bij zich, van stukken aanrechtblad en kastdeuren tot handgrepen. Onze keuzes voerde hij in op zijn tablet. Samen hebben we een compleet nieuwe keuken samengesteld zonder dat we ons huis uit hoefden!” De Wit is merkbaar enthousiast over deze werkwijze. Vond hij het niet vreemd dat De Huismeesters nergens in beeld kwam? “Nee hoor. Vooraf kregen we een brief waarin stond dat Bouwbedrijf Tadema de volledige keukenvervanging zou regelen. En de aangekondigde stappen waren zo eenvoudig dat nadere uitleg niet nodig was.”
“Alle gegevens, inclusief foto’s, worden per adres in één digitaal document bewaard. Mede hierdoor verloopt het hele traject sneller en feillozer”
Voordelen
- Besparing van tijd
- Hogere huurderstevredenheid
Oplossing
Ook meer tijd voor vakmanschap?
Neem voor meer informatie, vragen over onze diensten of het inplannen van een afspraak vrijblijvend contact op met BMN Connect.